söndag 12 maj 2013

oh glorious day

hej, idag är det sol och cirka arton plusgrader, perfekt. jag har storstädat mitt rum och gjort margareta-flätor i håret(vet inte riktigt vad jag tycker för det känns lite som om en orm har ringlat sig ovanpå mitt huvud, mitt hår är tungt ja). nu äter jag yoghurt med banan och jordgubbar och mueeslii och sen ska jag hem till chris för att lapa lit sol på hennes altan. jag skulle föreviga yoghurtbananjordgubbarmueesliiätandet med photobooth, det var oerhört viktigt att yoghurtenjordgubbarnabananenmueesliin syntes på bilden och så droppade det ner lit ------||------- på mina NYTVÄTTADE jeans och jag utbrast i ren förtvivlan "f*nhelvett*sj*vlask*t********". men sen slevade jag upp geggan så allt är under kontroll nu.

men visst är det fantastiskt att min reaktion fångades på bild;






    allt e under kontroll nu så försmäkta ej, kära (imaginära) anhängare.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar